Halaman

Subscribe:

About

Labels

azizan (1) demo (2) hep (1) kuin (18) rektor (16) tahfiz (4) video (1)

Rabu

10 Sebab kenapa rektor mesti meletak semua jawatan di KUIN dan anak syarikat kroninya

by Gpms Kuin on Thursday, December 30, 2010 at 1:33am ·

10 Sebab kenapa rektor mesti meletak semua jawatan di KUIN dan anak syarikat kroninya

1.Kronisme, menjamu tembolok kroni, anak dan isteri,menantu,sepupu rakan2nya..tunggu sy buat laporan BPR. Rektor masukkan anaknya di dalam Kulliyyah Media S Petani. Rektor bawa masuk Muslim jadi Dekan Ingenering, lalu si Muslim cadangkan untuk bawa masuk isteri dan menantunya, dr faridah dan dzairil dalam kuin, maka permohonannya diluluskan.Kemudian bawa masuk anak, tapi tak lama sebab takut orang bercakap mengenai mereka. Kemudian si muslim cadang bawa sepupunya Mansor lalu dilantik CEO INSAN KOMPUTER Wahai pegawai penyiasat BPR , tangkap orang orang ni , jangan buat kurapsi dalam institusi agama.

2.Menubuhkan anak syarikat yang tak mahu cari untung.berniaga hanya dengan KUIN saja.hidup segan mati tak mahu.kalau berani kemukakan penyata kewangan kepada kami. Kera dihutan disusui, anak dipangkuan dipijak pijakki. Kita kena bersatu pastikan kera kera itu berambus dari kuin.

3.Menjadi api dalam sekam, guting dalam lipatan.Menghabiskan duit kuin, Bila KUIN SDN BHD bangkrap maka kemungkinan akan dijual kepada kroninya.Ambil staf INSANIAH pinjam ke holding, lepas tu ambil pula tukang serapkan ke dalam holding, dengar kata bas pun nak diserapkan, dengar lagi asrama swasta pun dah ada.. entah entah kroni juga. Entah apa lagi yang akan diserpkan untuk tujuan holding dan kroni.

4 Tak pandai mentadbir & merancang. Buat Kampus Medic habis berjuta , kemudian nak pindah tempat lain pula.Entah entah kampus Kuala Ketil bila dah nak siap pindah pula ke tempat lain. Apa apa pun boleh berlaku, jangan ghairah sangat kita dok cari tanah di Kala Ketil, kemungkinan tak akan pindah.

5.Usir pelajar tahfiz di jalan sultanah kononnya buat sekolah bestaring, tak berkattt, bila tak berkat tengoklah, lama kelamaan akan ditutup begitu sahaja.tunggu dan saksikan

6.langsung tak jaga kebajikan staf KUIN (staf lama)..mangsa banjir..Angrh Cmerlang..RM500 staf smblan..RM 500 diperuntukkan Kerajaan untuk bantu rakyat dan penjawat awam buat persediaan anak nak ke sekolah, Kami anak dah nak masuk sekolah dah, takkan nak suruh kami hutang alooong, Rektor dan kroni tak mengapalah sebab gaji ribu ribu, mana hak kami. Mana kebajikan kami.. Rektor tak selamat. Bila Tanya rupanya duit kuin dah tak ada.tanya di Jabatan Bendahari, mereka kata semua FD dah cair, so inikah sebuah organisasi yang cemerlang dan telus. Tengah tengah tak ada duit boleh pulak beli Camry. Opsss sebab Toyota Camry rector yang pakai, biar staf susah taka pa janji rector mewah ,senang. Inikah contoh seperti Omar Abdul Aziz.Jauh panggang dari api

7. Tak jaga kebajikan student (terutama pelajar msia)Warga asing lompat masuk rumah janda,,tak mengapa..minum arak…tak mengapa..pecah pagar asrama … tak mengapa.


8.Ikut suka nak keluar arahan mcm dictator, katook dinding, pej. Asram pindah…toot .. toooot tak jadi pulak. Ingat main aci ligan ka, wahai rector.

9. Kami yg akademik dipinggirkan.admin saja dapat macam macam untung . Kursus tu kena sekat kursus ni tak boleh pergi sebab alas yang macam macam, tapi yang admin terbang ke serata dunia , ingat kami tak tahu. Kadang kadang pergi ke Yaman bukan ada hasil apa pun, tapi just sebab anak ada di sana.

10. Kalau kita tak jatuhkan si Jamil, nanti org akan jatuhkan Kerajaan Islam.So jgn jatuhkan PAS tp ayuh ayuh ayuh ayuh jatuhkan rektor.Desak supaya dia letak jawatan,tinggalkan KUIN dengan apa cara pun. Kalau semua staf takut tergugat periuk nasi, tak mengapa ikuti tulisan saya dalam GPMS KUIN. APa yang penting berikan sokongan dengan padu. Atau pun bolehlah creat fb yang guna nama samara. Kalau ada perjumpaan dengan Rektor mari kita berami ramai Tanya dan desak agar rector letak jawatan.


Oleh : Gerakan Prihatin Membela Staf (GPMS) KUIN

0 komentar:

Posting Komentar