Halaman

Subscribe:

About

Labels

azizan (1) demo (2) hep (1) kuin (18) rektor (16) tahfiz (4) video (1)

Jumat

PENSYARAH DIPLOMA TAHFIZ SENTIASA SOLAT HAJAT UNTUK JAMIL

by Gpms Kuin on Thursday, October 20, 2011 at 1:46pm ·

Salam perjuangan kepada semua rakan yang inginkan Jamil keluar dari KUIN,

Al fatihah kita hadiahkan kepada rakan seperjuangan kita, Almarhumah Rozaiha yang telah meninggalkan kita buat selama lamanya . Sepanjang pengalaman lampau saya pernah bekerja dengannya , beliau sangat tegas dengan polisi dalam KUIN dan berani menegakkan kebenaran. Semoga rohnya ditempatkan bersama dengan orang yang soleh.

Sepatutnya Jamil kena ambil pengajaran dengan apa yang berlaku , siapa yang banyak berdoa, tahlil dan baca yasin untuk Almarhumah, kalu bukan ustaz kadri dan pensyarah diploma tahfiz yang mengepalai majlis tersebut, Kalaulah perkara yang sama berlaku pada Jamil, adakah semua pensyarah diploma tahfiz akan berdoa dan mengepalai .... Jamil jangan buat zalim pada pensyarah diploma tahfiz dengan tendang keluar mereka dari kuin.. zalim sungguh Jamil, dah lah tendang keluar pensyarah diploma tahfiz... kemudian bela adik angkat dia pulak yang indon .. nanti saya akan bongkarkan salah guna kuasa dekan tahfiz menggunakan kuasa untuk kepentingan perniagaan sendiri dan syarikatnya sendiri.

Jamil pecat us Idrus kerana didakwa kononnya mengeluarkan kenyataan awam tanpa kebenaran, tetapi kenapa bila Azharudin keluar kenyataan awam yang menjatuhkan maruah MB langsung tiada tindakan sekurang2nya surat amaran,................. sahlah ini adalah kerana Azharudin adalah adik angkatnya ........ Walaupun semua orang komplen Azharudin langsung tak pandai mentadbir, tapi Jamil masih dok bela Azharudin , Kalau orang lain tak pandai tadbir dikutuknya Jamil dan ada yang dibuang... zalim zalim zalim dan kronisme.

Bila buat zalim pada huffaz nantikan akibatnya, dengarnya semua pensyarah diploma tahfiz sentiasa solat hajat dan berdoa untuk Jamil.Kita tunggu aja balasannya kita serah pada Allah.

Salam hormat : Presiden GPMS KUIN.

0 komentar:

Posting Komentar