Halaman

Subscribe:

About

Labels

azizan (1) demo (2) hep (1) kuin (18) rektor (16) tahfiz (4) video (1)

Jumat

DEMO VS ARAK DAN KHALWAT

by Gpms Kuin on Wednesday, April 27, 2011 at 12:32pm ·

Pada 1 April 2011 sekumpulan pelajar tahfiz telah mengadakan demo menuntut hak mereka bangunan tahfiz dikembalikan dari dirampas Sekolah Insan Bestary, maka atas arahan Menteri yang Paling Besar iaitu Menteri Besar pun keluar arahan suruh siasat dan ambil tindakan kepada pelajar termasuk tok-tok guru tahfiz, maka Jamil jadilah beruk penyiasat.

Namun persoalannya :

ADILKAH JAMIL :Tat kala suatu hari Pengetua asrama datang bertemu beliau di biliknya pej rector memaklumkan bahawa kebiadapan pelajar warga asing khususnya Somalia yang bukan sekadar lompat pagar asrama di tengah malam bahkan minum arak dan membuang botol arak di merata rata tempat. Pengetua asrama telah pun cuba menyelesaikan perkara tersebut di pringkat asrama namun tiada penyelesaian , so bawalah perkara ini kepada Jamil , supaya nanti Jamil tak kata ‘Awat Hang Pa tak Habaq kat aku,kalau tak puas hati habaq kat aku dulu, jangan terus buat demoooo”. Malang tidak berbau, sudah lah jatuh di timpa tangga dihempap pula si pasu bunga sampai mulut ternganga nganga. Jamil langsung tak ada sensitive bahawa arak itu haram, dan pelajarnya sedang buat mungkar dalam Universiti Islam, wajib kena tegah. Jamil hanya kata :’ Ustaz pengetua mereka datang jauhhhh, kita jangann ambil tindakan pada mereka , kita kena nasihat dan kaunseling mereka, insya Allah mereka akan berubah” ADILKAH JAMIL dalam masalah demo ini seorang pelajar dan staf tahfiz pun Jamil tak panggil jumpa nasihat atau kaunseling, yang pasti Jamil bertekad untuk ambil tindkan disiplin. Mana yang lebih HARAM antara DEMONSTRASI atau ARAK. Muungkin inilah Islamisasi yang nak di bawa Jamil di KUIN.

ADILKAH JAMIL : Seorang budak KUIN warga Afrika melompat masuk di rumah janda di flat berdekatan Asrama Gemilang, Apa tindakan Jamil buat dekat budak tu... asyik asyikkkkk kaunseling... nasihat .. tu yang budak Afrika naik lemak.. Tak kan nak tunggu ANAK HARAM beranak di KUIN , masuk Sinar dan Metro baru nak bertindak kott. Yang budak tahfiz hafaz Quran ambil tindakan sampai nak tendang tahfiz keluar dari KUIN.

ADILKAH JAMIL : Seorang pelajar KUIN yang mengambil jurusan Multimedia di Sg Petani ditanggap khalwat pada siang hari bulan Ramadhan oleh penduduk setempat. Namun jika tak percaya pergi chek di HEP apa tindakan tatatertib yang diambil kepada pelajar tersebut, siasat pun tidak.... lepas tu kira ampun macam itu sahaja... siapa Tuhan yang Maha Besar wahai Jamil yang nak ampun begitu sahaja. KHALWAT tu jelas haram tapi DEMO yang tak haram , kenapa ambil prosiding tindakan tatatertib. Inilah Jamil yang bakal menobatkan Kerajaan yang melaksanakan hokum Islam tapi Jamil telah berdosa kepada seluruh rakyat Kedah kerana menidakkan amar ma’ruf nahi mungkar.

ADILKAH JAMIL : Semasa lawatan pelajar KUIN jurusan multimedia ke KL seorang staf menegur pelajar-pelajar tersebut dengan sebab pergaulan dan pakaian mereka tak menggambarkan pelajar Islam. Laki perempuan tampar hang aku. Ikut suka saja macam laki bini. Disebabkan dalam rombongan tersebut ada anak kandungnya yang dia lantik jadi staf di INSAN MAYA ada sekali masa lawatan di KL tu maka staf KUIN yang menegur itu pulak kena marah, dikatakan suka buat fitnah... Amboiiiii cantek muka hang jamil noooo... time anak kamu ada semua halal walaupun Islam haram, Saya boleh dedah persenaliti anak awak tu sebelum datang KUIN macamana pakai dan tindik telinga dia , tapi saya pun tak suka aibkan orang tanpa sebab. So mana lebih haram antara PERGAULAN BEBAS dan DEMO?

Anda boleh lah fikir sendiri apa yang saya tulis ini. Saya tegaskan bahawa GMPS tidak akan berkata dan mencoret melainkan perkara yang benar dan jauh darii fitnah.

Apa yang penting slogan kita jelas :

JAMIL MESTI BERAMBUS DARI KUIN
JAMIL MESTI LETAK JAWATAN
JAMIL MESTI DITENDANG KELUAR DARI KUIN.

-Presiden GPMS-

0 komentar:

Posting Komentar