Halaman

Subscribe:

About

Labels

azizan (1) demo (2) hep (1) kuin (18) rektor (16) tahfiz (4) video (1)

Jumat

ISU AUKU : KEBANGKITAN SUARA MAHASISWA AKAN JATUHKAN JAMIL

by Gpms Kuin on Saturday, January 21, 2012 at 1:01am ·

Isu Insaniah menjadi isu bualan nasional pada ketika ini kerana kesalahn MB Kedah mengeluarkan kenyataan media dengan menyokong tindakan Jamil mengambil tindakan AUKU kepada 6 mahasiswa Insaniah hanya kerana :

Berdemonstrasi menyuarakan penentangan terhadap penempatan sekolan Insan Bestari (milik Insaniah Holding yang dimiliki oleh kroni Jamil) di bangunan tahfiz

Memberi ucapan menggunakan healer

Membuat penyataan media agar MB Kedah turun padang selesaikan kemelut

Didakwa menggangu ketenteraman awam sebaik sahaja selesai solat jumaat.

AUKU adalah akta yang memang ditentang oleh semua parti pakatan rakyat. Apa peduli Jamil bukan orang PAS. Jamil orang UMNO yang berselindung disebalik MB Kedah.

Ramai yang kata undang-undang yangdikenakan pada pelajar bukannya AUKU kerana Insanaih bukannya IPTA tetapi IPTS. Sebenarnya sama saja , kandungan didalam kaedah tatatertib Insaniah 2007 adalah copy sebiji dengan AUKU Cuma nama sahaj tukar , letak nama Insaniah dan ..... so ..... sama jelah. Kita tak hokum pada nama tapi pada kandungan yang sebiji dengan kezaliman AUKU.

Karpal Sigh menjadi peguam Insaniah lawan dengan Hanipa Maiden (peguam 5 orang pelajar yang kena tindakan). Insaniah sanggup bayar duit guaman sebanyak lebih kurang RM 80 ribu kepada KArpal Sigh sedangkan hingga kini staf Insaniah tengah mendesak membayar bonus yang sepatutnya dibayar pada bulan Disember. Jamil sudah hilang akal dan nyanyok...... Jamil lebih membesarkan Karpal Sigh daripada kebajikan staf Insaniah...... Atau jamil menggunakan duit pelajar untuk membayar wang guaman kepada karpal Sigh..... mahasiswa terus dianiaya. Lebih baik duit digunakan untuk memperbaiki kemudahan di Stargate yang macam tongkang pecah..... mahasiswa terus dianiaya...... Lebih baik duit digunakan untuk upgrade surau di Stargate daripada sumbang kepada bukan Islam..... mahasiswa terus dianiaya.

Jamil arahkan staf bawahannya ... pastikan Dialog anak muda tidak dapat diadakan di dalam kawasan Insaniah.....Anak Muda akan terus mendesak melihat kerakusan Jamil anti mahasiswa.

Jamil terus mengukuhkan cengkamannya kepada mahasiswa dengan mempetaruhkan agamawan dihadapannya...... agamawan ustaz-ustaz dan ustazah ustazah dijadikan perisai untuk menyelamatkan kerjayanya sebagai dictator university ala hitler....... mahasiswa terus dianiaya......... Front utama di hep diletakkan ustaz dan ustazah dengan harapan mematikan gerakan pelajar............... mahasiswa terus dianiaya...... Us Gani Khidmat komuniti pun juga digunakan semasa hendak meleraikan demo himpunan aman atas nama persatuan ulama’..... Awasa golongan agama jangan terpedaya dengan taktik kotor Jamil.... jangan sampai anda di kambing hitamkan oleh Jamil yang hanya pandai mengkayakan tembolok kroninya sahaja.

Ingat Jamil..... mungkin kami susah nak jatuhkan kamu kerana Jamil seperti kekasih di sisi MB Kedah . Tetapi ingatkah Jamil sejarah dunia bahawa seseorang pemimpin itu akan dijatuhkan oleh mahasiswa...... Sekarang mahasiswa sudah bangkit melihat kezaliman Jamil.... desakan politik dan badan bukan kerajaan serta orang perseorangan telah berleluasa ..... Jamil mula gentar.....Jamil mula lari dari mengangkat telefon dari Media massa ..... Ingat jamil........ Mahasiswa sudah bangkit.....mahasiswa akan desak Jamil letak jawatan.... Tunggulah masanya anda akan dihukum sesuai dengan sikap dictator yang anda telah lakukan.... Jamil bukan sahaja menzalimi mahasiswa tetapi Jamil juga telah menzalimi staf Insaniah.

Slogan kita hanya satu, Jamil mesti berundur dan letak jawatan

Presiden GPMS KUIN

0 komentar:

Posting Komentar