Halaman

Subscribe:

About

Labels

azizan (1) demo (2) hep (1) kuin (18) rektor (16) tahfiz (4) video (1)

Jumat

PENGLIBATAN UNIT AMAL PAS SANGKAL DAKWAAN MB, KUIN BUKAN MILIK PAS

by Gpms Kuin on Monday, June 6, 2011 at 4:35pm ·

Pada mei yang lalu bertempat di Pekan Rabu, ketika MB Kedah diasak Media mengenai isu sebahagian pelajar yang menghantar memorandum agar TGH Abdul HAdi Awang menegur MB khususnya mengenai isu pelajar KUIN dikenakan tindakan AUKU, MB menyangkal dengan mengatakan KUIN bukan hak PAS , KUIN hak Kerajaan Negeri, PAS tak ada hak masuk campur.

Namun pada pagi ini (6.6.11) telah membuktikan apa yang dikatakan MB hanyalah kenyataan politik menyelamatkan Jamil sahaja. Buktinya saya dan jawatankuasa GPMS amat terkejut apabila mendapati Unit Amal PAS dengan pakaian rasmi mereka mengawal keadaan lalulintas ketika kedatangan para pelajar baru ke KUIN. Selain itu semua Pemuda PAS kawasan juga diarahkan untuk stand by bantu majlis pendaftaran pelajar baru.

JAmil akan menggunakan PRO yang baru yang berjawatan sebagai Timb Ketua Pemuda PAS Pokok Sena untuk membersihkan namanya sekurang kurangnya di kalangan ahli PAS dan akan memburuk burukkan nama Persatuan Perwakilan Pelajar Insaniah dengan fitnah boikot, fitnah tak beri kerjasama , fitnah tak mahu bantu pentadbiran.

Bila Jamil hantar geng pemuda PAS untuk bantu beliau , sah sah lah geng PAS akan rasa Insaniah ni teruk sungguh. Oiiii Jamil kalau professional nanti second intake kita ambil putera UMNO pulak jadi urusetia kawal lalulintas, barulah betul apa yang MB kata KUIN bukan milik PAS . PAS boleh masuk dan UMNO pun boleh jugak, tak salah DAP pun nak joint jugak

Jadi sahlah sebenarnya Presiden PAS memang berhak menegur KUIN kerana suka atau tidak Jamil kena akur bahawa KUIN ada kaitan dengan PAS , Cuma Jamil berselindung disebalik MB supaya orang tak kata dia orang UMNO yang baru saja isi borang jadi ahli PAS apad 2008.

Slogan kita hanya satu ... Jamil mesti meletak jawatan dan terus meninggalkan KUIN.

-Presiden GPMS-

0 komentar:

Posting Komentar