Halaman

Subscribe:

About

Labels

azizan (1) demo (2) hep (1) kuin (18) rektor (16) tahfiz (4) video (1)

Jumat

OBIA DENGAN DEMO JAMIL ARAH TIADA KAN TAKLIMAT WARIS

by Gpms Kuin on Monday, June 6, 2011 at 4:32pm ·

Hari ini dalam sejarah, semenjak KUIN ditubuhkan samada atas nama Institut Insaniah pada 1995 atau Kolej Universiti Insaniah apabila tibanya hari pendaftaran pelajar baru pasti waris akan ternantikan majlis taklimat Insaniah bersama waris. Namun hari ini (6.6.11) tatkala pelajar baru mendaftarkan diri sebagai siswa KUIN takllimat tersebut ditiadakan , Jamil memang penakut ... penakut ....penakut. takut bukan pada yang sepatutnya ditakuti tetapi kepada bayang-bayang sendiri. Jamil cuba memburuk burukkan MPM dengan dakyah kemungkinan akan ada demo kali ketiga atau akan ada perancangan untuk memburuk-burukkannya ketika taklimat waris disampaikan..

Alahai Jamil inilah fobia namanya. Orang bersalah sahaja akan takut pada bayang diri sendiri. Kalau tak bersalah kenapa takut.. Kenapa takut dengan waris. Mungkin Jamil akan kata “saya sengaja tak buat sebab takut budak demo akan memburukkan nama MB dan Kerajaan Negeri. Aiiik banyak lah alasan wahai jamil, nak seribu daya tak nak seribu dalih. Kalau Jamil nak adakan taklimat waris boleh ja tapi dahh takut , so buat buat lah sibuk baru pulang dari Bangkok.

Semua staf boleh nilai beginilah sikap pemimpin kita di KUIN. Pandai ambik tindakan AUKU pada student , pandailah tanggung risikonya.

So dengan ketidak tanggunjawaban Jamil terhadap pelajar baru, Jamil memang perlu letak semua jawatannya di KUIN.

Slogan kita hanya satu ... Jamil mesti meletak jawatan dan terus meninggalkan KUIN.

-Presiden GPMS-

0 komentar:

Posting Komentar