Halaman

Subscribe:

About

Labels

azizan (1) demo (2) hep (1) kuin (18) rektor (16) tahfiz (4) video (1)

Jumat

DUNIA HAMPIR QIAMAT APABILA AL QURAN DIKELUARKAN DARI KUIN, PROGRAM DUNIAWI DIANGKAT SANJUNG MULIA

by Gpms Kuin on Wednesday, April 27, 2011 at 12:31pm ·

Di antara tanda-tanda hampir qiamat ialah ulamak dipinggirkan sementara seni dan artis dijulang. Ulamak ialah mereka yang meperjuangkan dan mempertahankan islam dan alQuran, mengajak manusia mendekatkan diri pada Allah. Artis dan seni mengajak manusia agar cintakan hiburan, keseronokan dan kemegahan dunia.

Inilah yang berlaku di zaman kita pada hari ini termasuklah KUIN sebuah university yang kononnya memperjuangkan pengajian Islam. KUIN juga telah ada tanda kehancran akan berlaku apabila menendang keluar program Diploma Tahfiz AlQuran dari KUIN dan menjulang program yang melingkupkan pelajar dengan nilai secular seperti Kuliah Multimedia.

Ustaz-ustaz Tahfiz yang menghafaz dan memartabtkan AlQuran dikenakan tindakan, ditekan, dilucutkan jawatan, diberikan gambaran jahat oleh Jamil kepada MB, di katakan demo seperti kerja samseng dan lain lain, Tetapi Akif dan kroni Lingkupweng dinaikkan gaji gila gila, diberikan pangkat yang tinggi dan banyak (sampai 3 jawatan serentak), diberikan kebebasan sampai pelajar sana pun hyper bebas. Inilah trend pentadbiran KUIN yang sudah lari dari matlamat asal bakal memartabatkan Pengajian Islam tetapi Pengajian Islam di pandang rendah hanya dek kerana yurannya murah. Pengajian baru yang tak ada kredibeliti dan Quantity student seperti Medic, Multimedia dan kejuruteraan

Cuba tengok di dalam bidang perubatan , kaunseling, muamalat dan kejuruteraan lantik ramai fellow akademik yang gaji 12k ke atas, ada ramai professor, tapi dalam pengajian Islam tak ada fellow pun , professor hanya Dr Aqiel seorang sahaja, itu pun ngam ngm saja,. Ini lah bukti bahawa Jamil memijak mijak dan tak pandang Pengajian Islaam sebab Peng Islam baginya yuran murah dan langsung tak menguntungkan walaupun kalau dihimpun bilnagan semua pelajar yang bukan pengajian Islam tidak dapat menandingi bilangan pengajian Islam. Saya bukan mahu diskriminasi dan berpandangan serong kepada pelajar pengajian selain daripada pengajian Islam tetapi itulah modes operandi si Jamil ini.

So apa pun slogan kita hanya satu

JAMIL MESTI DIUSIR KELUAR DARI KUIN
JAMIL MESTI BERUNDUR DAN
JAMIL MESTI MELETAK JAWATAN

-Presiden GPMS KUIN-

0 komentar:

Posting Komentar